Ruszyła kampania nowej linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie
Środa, 05 kwietnia 2017
W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii WINIARY POMYSŁ NA… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-Ibisz. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji. Pierwszy spot reklamuje WINIARY POMYSŁ NA… Kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem, natomiast drugi, 15-sekundowy - WINIARY POMYSŁ NA… Klopsiki w sosie bolońskim.
Trzeci spot WINIARY POMYSŁ NA… prezentuje i podkreśla skład nowych produktów, zawierających składniki znane konsumentom z kuchni, takich jak pomidory, cebulę, czosnek oraz przyprawy i zioła. Główny zamiar to nie tylko podkreślenie najwyższej jakości produktów, ale także budowanie świadomości marki.
W najnowszych spotach Anna Nowak-Ibisz testuje produkty i ich benefity – kruchość mięsa, dużą ilość gęstego sosu oraz szybki czas przygotowania dania. A w przypadku klopsików, które można w prosty sposób upiec w piekarniku ważny jest zarówno ich smak, jak i pomidorowy sos boloński tak lubiany przez Polaków.
Na sklepowych półkach konsumenci znajdą także trzeci wariant z nowej linii WINIARY POMYSŁ NA... Steki z karkówki w sosie z tymiankiem.
Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości nowej linii produktowej w ramach kategorii WINIARY POMYSŁ NA… oraz przypomnienie konsumentom jak wiele kulinarnych możliwości dają im produkty WINIARY.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Publicis. Media do najnowszej kampanii zaplanował i zakupił natomiast dom mediowy MEC.
_____________________________________________________________________________ Nowa linia WINIARY POMYSŁ NA… to unikalny koncept, dzięki któremu porcjowane mięso: schab. Karkówka, mielone, wraz z sosem pieką się w woreczku. To jedyny taki produkt na rynku. W czasie pieczenia powstaje duża ilość sosu o odpowiedniej, gęstej konsystencji, a mięso staje się miękkie i idealnie przyprawione. To idealna propozycja zarówno na codzienny obiad, jak i ten od święta. Nowość od marki WINIARY występuje w trzech wariantach.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.