Czaniecki będzie ocalać smaki od zapomnienia! Producent makaronów rusza z nową kampanią w mediach.
Środa, 05 kwietnia 2017
1 kwietnia ruszyła nowa kampania makaronów Czaniecki: Czaniecki. Tu zaczyna się smak. Zintensyfikowane działania w mediach potrwają do końca miesiąca. Wszystkie kreacje odnoszą się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa.
W nowej komunikacji marka Czaniecki odnosi się do wspomnień z dzieciństwa, podkreślając, że nieprzypadkowo często mają one smak i zapach gorącego rosołu. To w dzieciństwie zapamiętujemy większość smaków, które towarzyszą nam przez całe dorosłe życie. Każda paczka makaronu Czaniecki ma być jak magiczne pudełko przenoszące konsumentów do czasów i smaków z dawnych lat.
Osią kampanii jest 15- i 30-sekundowy spot reklamowy, który widzowie będą mogli obejrzeć m.in. w TVP1, TVP2, TVN oraz wybranych stacjach tematycznych. Planowane są również działania w prasie branżowej i poradnikowej oraz w Internecie. Makarony Czaniecki będą także lokowane w programie telewizyjnym na antenie TVN Style. Niewykluczony jest również udział gwiazd w późniejszym etapie kampanii.
Działania w mediach zaplanowało Five Media. Z kolei za PR odpowiada agencja Zaza Media.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.