Gzella Net inwestuje w modernizację Delikatesów Mięsnych
Wtorek, 21 marca 2017
Od ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieustannie otwierane są nowe punkty sprzedaży, a te istniejące sukcesywnie poddawane są remodelingom. W 2016 roku procesem tym objęto 25 sklepów firmowych, a nowy wygląd witryn zyskało 85 sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne. Działania te stanowią początek strategii związanej z remodelingami, gdyż w 2017 roku kompletną metamorfozę wnętrz przejdzie ponad 40 sklepów sieci własnej.
Delikatesy Mięsne w nowoczesnej odsłonie
Stworzenie oryginalnej i nowoczesnej przestrzeni sprzedażowej oraz dostosowanie funkcjonalności sklepu do oczekiwań klientów to główne zamierzenia nowej wizualizacji Delikatesów Mięsnych. Poszukując inspiracji, firma nie ograniczała się do własnych doświadczeń i praktyk stosowanych w branży mięsnej. Końcowy efekt aranżacji wnętrza składa się z fototapety z motywem lasu, drewnianych mebli oraz ozdobnej białej cegły, które wspólnie budują pozytywne skojarzenie zarówno z naturą, jak i modnymi trendami architektonicznymi. Zastosowane materiały, kolorystyka i wizualizacja wnętrza jednoznacznie nawiązują do jednego z głównych elementów świadomości marki Gzella, jakim są Bory Tucholskie będące miejscem jej powstania oraz siedziby i zakładu produkcyjnego. Wdrażana koncepcja remodelingu pozwoliła zdecydowanie odróżnić sieć Delikatesów Mięsnych Gzella na tle branży mięsnej, nie tylko w kwestii wystroju wnętrza, ale również szerokiej oferty usług dodatkowych.
Obiad na życzenie, czyli oferta ze smakiem…na ciepło!
Działania związane z remodelingiem Delikatesów Mięsnych objęły także wyposażenie sklepu i wpłynęły na rozszerzenie oferty punktów sprzedaży. Dzięki montażowi pieców konwekcyjnych i bemarów, klienci mają możliwość skorzystania z szerokiej oferty mięs pieczonych oraz ciepłych dań, gotowych do spożycia. Spośród oferty sklepu klienci
mogą wybrać min. udka z kurczaka ze szpinakiem i serem ferta czy golonkę. Bogaty asortyment wyrobów garmażeryjnych w postaci klusek śląskich, kopytek i zdrowych surówek w połączeniu z mięsami pieczonymi umożliwia stworzyć każdego dnia pełnowartościowy i smaczny posiłek, oszczędzając przy tym czas zabieganych klientów.
– Cieszy nas, że nowy wystrój sklepów firmowych oraz bogata oferta rozszerzona o dania gotowe spotykają się z dużym zainteresowaniem i uznaniem klientów. Strategia rozwoju sieci przynosi rezultaty, stąd naturalna decyzja o jej kontynuacji i kolejnych remodelingach w wybranych sklepach. Wszystko po to, aby klienci z przyjemnością wracali do naszych sklepów każdego dnia, ciekawi nowych smaków i gatunków wędlin oraz mięs – mówi Hanna Lisewska, Prezes Gzella Net.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.