Patrycja Giurko jest związana ze spółką Kofola (do której należy Hoop Polska Sp. z o.o.) od maja 2007 roku. Jako Brand Manager, a później Senior Brand Manager, marek dziecięcych zajmowała się marką Jupik - tworzeniem jej strategii, wprowadzaniem na rynek, działaniami ATL i BTL oraz nadzorowała przygotowanie serwisu społecznościowego dla dzieci www.jupik.com. Była także odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój strategii marketingowej wody smakowej dla dzieci - Jupik Aqua.
Patrycja Giurko jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Swoją karierę zaczynała w dziale marketingu w firmie Unilever S.A., w kategorii środków higieny jamy ustnej. W ciągu pięciu lat pracy awansowała na pozycję Brand Managera CEE Innovation Centre. Następne dwa lata pracowała dla firmy Henkel Bautechnik. W kwietniu 2005 roku objęła stanowisko Brand Managera w firmie Mieszko S.A., w której zarządzała marką Zozole.
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...