Patrycja Giurko jest związana ze spółką Kofola (do której należy Hoop Polska Sp. z o.o.) od maja 2007 roku. Jako Brand Manager, a później Senior Brand Manager, marek dziecięcych zajmowała się marką Jupik - tworzeniem jej strategii, wprowadzaniem na rynek, działaniami ATL i BTL oraz nadzorowała przygotowanie serwisu społecznościowego dla dzieci www.jupik.com. Była także odpowiedzialna za wprowadzenie i rozwój strategii marketingowej wody smakowej dla dzieci - Jupik Aqua.
Patrycja Giurko jest absolwentką Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Swoją karierę zaczynała w dziale marketingu w firmie Unilever S.A., w kategorii środków higieny jamy ustnej. W ciągu pięciu lat pracy awansowała na pozycję Brand Managera CEE Innovation Centre. Następne dwa lata pracowała dla firmy Henkel Bautechnik. W kwietniu 2005 roku objęła stanowisko Brand Managera w firmie Mieszko S.A., w której zarządzała marką Zozole.
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...