Warszawa, a raczej Warsova - która w języku fińskim oznacza „klacz, która powiła źrebaka" - została opanowana przez renifery, przepyszne drinki i rodowitych Finów, którzy przybliżali gościom czterech stołecznych klubów tajniki fińskiej kultury i języka. Testowanie różnych smaków Finlandii zachęcało klubowiczów do próbowania swoich sił w fińskich językołamaczach, jak na przykład: „Mun mummoni muni mun mammani, mun mammani muni mun".
Kluby biorące udział w akcji pękały w szwach. Mroźny błękit scenografii przyciągał uwagę i zachęcał do pozowania do zdjęć w obiektywie profesjonalnego fotografa. Klubowicze mogli zabrać do domu pamiątkowe fotografie w stylowych ramkach, otrzymać rozmówki fińsko-polskie rozdawane przez śnieżne hostessy oraz wziąć udział w licznych konkursach. Ogromne zainteresowanie wzbudzały Tablety PC - laptopy z dotykowym ekranem - wykorzystywane w quizach. Uczestnicy losowali pytania spośród kilku kategorii i zaznaczali poprawną odpowiedź na ekranie.
Brand, jakim jest Finlandia Vodka nieodłącznie kojarzy się z bardzo konkretnym miejscem - Finlandią, a co za tym idzie fińską kulturą, przyrodą, obyczajami oraz językiem. „Fiński dla Początkujących" jest akcją wizerunkową, która ma na celu emocjonalne przywiązanie do marki liderów opinii i trendsetterów - bywalców imprez. Imprezy z cyklu „Fiński dla początkujących odbywają się od połowy stycznia 2009r., Dotychczas, fińską kulturę mieli okazje zgłębiać mieszkańcy Zakopanego, Krakowa, Katowic i Warszawy. W przyszły weekend akcja zagości w Szczecinie, a następnie w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście.
Promocja potrwa do połowy marca br.
* z j. fińskiego: Na zdrowie
tagi: Finlandia Wódka ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...