Wiadomości

Piąta edycja eventów „Fiński dla Początkujących".

Czwartek, 26 marca 2009
Warszawskie kluby ogarnęła mroźna aura fińskiej zabawy. Już po raz piąty gościła tu akcja pod hasłem „Fiński dla Początkujących". Cykl imprez organizowany jest przez Brown-Forman Polska, dystrybutora importowanej wodki nr 1 w Polsce - Finlandia Vodka, w całym kraju - łączy elementy zabawy i edukacji w niesamowitym klimacie specjalnie zaprojektowanej zimowej scenerii. W zabawie wzięły udział kluby: Utopia, Platinium, Cinnamon i Confashion. Hölökynkölökyn* Warszawo!

Warszawa, a raczej Warsova - która w języku fińskim oznacza „klacz, która powiła źrebaka" - została opanowana przez  renifery, przepyszne drinki i rodowitych Finów, którzy przybliżali gościom czterech stołecznych klubów tajniki fińskiej kultury i języka. Testowanie różnych smaków Finlandii zachęcało klubowiczów do próbowania swoich sił w fińskich językołamaczach, jak na przykład: „Mun mummoni muni mun mammani, mun mammani muni mun".

 

Kluby biorące udział w akcji pękały w szwach. Mroźny błękit scenografii przyciągał uwagę i zachęcał do pozowania do zdjęć w obiektywie profesjonalnego fotografa. Klubowicze mogli zabrać do domu pamiątkowe fotografie w stylowych ramkach, otrzymać rozmówki fińsko-polskie rozdawane przez śnieżne hostessy oraz wziąć udział w licznych konkursach. Ogromne zainteresowanie wzbudzały Tablety PC - laptopy z dotykowym ekranem - wykorzystywane w quizach. Uczestnicy losowali pytania spośród kilku kategorii i zaznaczali poprawną odpowiedź na ekranie.

 

Brand, jakim jest Finlandia Vodka  nieodłącznie kojarzy się z bardzo konkretnym miejscem - Finlandią, a co za tym idzie fińską kulturą, przyrodą, obyczajami oraz językiem. „Fiński dla Początkujących" jest akcją wizerunkową, która ma na celu emocjonalne przywiązanie do marki liderów opinii i trendsetterów - bywalców imprez. Imprezy z cyklu „Fiński dla początkujących odbywają się od połowy stycznia 2009r., Dotychczas, fińską kulturę mieli okazje zgłębiać mieszkańcy Zakopanego, Krakowa, Katowic i Warszawy. W przyszły weekend akcja zagości w Szczecinie, a następnie w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi i Trójmieście.

 

Promocja potrwa do połowy marca br.

 

* z j. fińskiego: Na zdrowie

 

tagi: Finlandia Wódka ,