Wiadomości

CVC zmieni logo Żabki i wprowadzi więcej zdrowej żywności

Poniedziałek, 06 marca 2017
— Strategia zaproponowana przez obecny zarząd stanowi bardzo dobrą odpowiedź na zmiany oczekiwań i zachowań polskich konsumentów, więc będziemy ją realizować. W scenariuszu bazowym nie zakładamy akwizycji mniejszych podmiotów. Nie przewidujemy też partnerstwa strategicznego z istotnymi graczami — mówi Krzysztof Krawczyk, zarządzający CVC w Polsce.
Chodzi o Eurocash, który przez długie miesiące deklarował chęć zakupu Żabki. Jednak Mid Europa Partners nie zgodził się, by spółka Luisa Amarala brała udział w procesie. Na początku roku Eurocash zaczął sondować banki w sprawie pozyskania 2 mld zł finansowania, co potraktowano jako wstęp do rozmów o wejściu do konsorcjum z funduszem kupującym Żabkę. Eurocash musi jednak poszukać sobie innych celów akwizycyjnych. – podaje Puls Biznesu.

W Żabce sporo się zmieni. Spółka zamierza upowszechnić nowy format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo.

— Chcemy zmienić nie tylko wizerunek Żabki, ale też jej wnętrze. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków — kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, ale też inspiracji ze świata — przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri. Chcemy dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta — mówi Krzysztof Krawczyk.

CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. CVC będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie. – czytamy dalej na portalu Pulsu Biznesu.

— Zmiany zaczniemy przeprowadzać pod koniec roku. W ciągu najbliższych kilku lat chcemy wydać na rozwój Żabki kilkaset milionów złotych — mówi Krzysztof Krawczyk.



źródło: pb.pl


tagi: Krzysztof Krawczyk , CVC , Żabka , inwestycje ,