CVC zmieni logo Żabki i wprowadzi więcej zdrowej żywności
Poniedziałek, 06 marca 2017
— Strategia zaproponowana przez obecny zarząd stanowi bardzo dobrą odpowiedź na zmiany oczekiwań i zachowań polskich konsumentów, więc będziemy ją realizować. W scenariuszu bazowym nie zakładamy akwizycji mniejszych podmiotów. Nie przewidujemy też partnerstwa strategicznego z istotnymi graczami — mówi Krzysztof Krawczyk, zarządzający CVC w Polsce.
Chodzi o Eurocash, który przez długie miesiące deklarował chęć zakupu Żabki. Jednak Mid Europa Partners nie zgodził się, by spółka Luisa Amarala brała udział w procesie. Na początku roku Eurocash zaczął sondować banki w sprawie pozyskania 2 mld zł finansowania, co potraktowano jako wstęp do rozmów o wejściu do konsorcjum z funduszem kupującym Żabkę. Eurocash musi jednak poszukać sobie innych celów akwizycyjnych. – podaje Puls Biznesu.
W Żabce sporo się zmieni. Spółka zamierza upowszechnić nowy format testowany od kilku miesięcy w wybranych sklepach, charakteryzujący się nowym logo.
— Chcemy zmienić nie tylko wizerunek Żabki, ale też jej wnętrze. Będzie więcej zdrowych, gotowych posiłków — kanapek, sałatek czy zdrowych deserów, ale też inspiracji ze świata — przekąsek z nasionami chia czy japońskich onigiri. Chcemy dopasować koncepcję sklepu do potrzeb zapracowanego i zabieganego konsumenta — mówi Krzysztof Krawczyk.
CVC wzbogaci wiedzą o światowych trendach dotychczasową politykę zarządu Żabki, który testuje nowe logo i asortyment. CVC będzie się wzorował na 7-Eleven, największej sieci handlu detalicznego na świecie. – czytamy dalej na portalu Pulsu Biznesu.
— Zmiany zaczniemy przeprowadzać pod koniec roku. W ciągu najbliższych kilku lat chcemy wydać na rozwój Żabki kilkaset milionów złotych — mówi Krzysztof Krawczyk.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.