Wiadomości

Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w lutym o ok. 2 proc.

Poniedziałek, 06 marca 2017
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, wzrosła rdr w lutym 2017 roku o około 2,0 proc. do 186 mln zł - podała Emperia Holding w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 3,3 proc. Spadek sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 roku wyniósł około 2,7 proc. rdr, w okresie styczeń-luty spadek wyniósł około 2,1 proc.

Uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7 proc. - napisała spółka w komunikacie.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego wyniosła 375, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 175,5 tys. m kw. W lutym 2017 roku otworzono dwie nowe placówki handlowe.



źródło: bankier.pl

tagi: Emperia Holding , finanse , sprzedaż ,