Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w lutym o ok. 2 proc.
Poniedziałek, 06 marca 2017
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, wzrosła rdr w lutym 2017 roku o około 2,0 proc. do 186 mln zł - podała Emperia Holding w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-luty wyniosły 374 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2016 roku o 3,3 proc. Spadek sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w lutym 2017 roku wyniósł około 2,7 proc. rdr, w okresie styczeń-luty spadek wyniósł około 2,1 proc.
Uwzględniając korektę z tytułu krótszego o jeden dzień lutego bieżącego roku w porównaniu do roku ubiegłego wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wyniósł około 0,7 proc. - napisała spółka w komunikacie.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lutego wyniosła 375, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 175,5 tys. m kw. W lutym 2017 roku otworzono dwie nowe placówki handlowe.
Znani eksperci nie mają żadnych złudzeń. 2024 rok pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.