Firma HELIO, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię promocyjną, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i Internet.
Działania promocyjne mają na celu podkreślenie unikalnych cech produktów HELIO oraz umocnienie wizerunku zdrowej marki. Kampania skupi się na produktach linii HELIO Natura i bezglutenowych masach do ciast HELIO, które nie zawierają konserwantów, glutenu, ani tłuszczu palmowego.
Szerokie cross-mediowe działania obejmują m.in. czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, prasę branżową, lifestylową i kobiecą. Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.