POLOmarket poza dotychczasowymi standardowymi metodami analizy i zarządzania doświadczeniami swoich Klientów wdrożył dodatkowy system, za pośrednictwem którego od 3 lutego jego Klienci mogą wyrażać opinie na temat dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Pomoże w tym serwis www.opinello.com.
- Jesteśmy siecią handlową, która od zawsze wnikliwie słucha swoich Klientów. Wdrożenie systemu Opinello to tylko potwierdzenie, że Customer Experience traktujemy bardzo poważnie. Mamy świadomość, że przy obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku, sieci handlowe muszą budować swoje strategie, uwzględniając jednocześnie ciągle rosnące oczekiwania swoich Klientów - informuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Dzięki Opinello POLOmarket pozna nie tylko opinie Klientów na temat asortymentu, skuteczności dotarcia ze swoimi materiałami reklamowymi czy jakości obsługi. Przede wszystkim będzie mógł w sposób ciągły monitorować poziom satysfakcji z dokonywanych w sklepach sieci zakupów. Tym samym POLOmarket będzie kolejną, po m.in. CASTORAMIE, NETTO, Media Markt i Saturn, firmą wdrażającą filozofię Customer Centric Company.
Jak Klienci mogą podzielić się swoimi opiniami? Wystarczy, że zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci, zachowają paragon, a następnie w ciągu 7 dni wejdą na stronę www.opinello.com, wpiszą kod z odwrotu oraz frontu paragonu, a na koniec - wyrażą swoją opinię. Codziennie można zdobyć 100 zł, raz w miesiącu – 2000 zł, a nagroda główna to aż 10 000 zł!
System Opinello przeznaczony jest do zbierania i analizy opinii konsumentów o jakości obsługi, usług i produktów oferowanych przez firmy z całej Polski. Nie wymaga podawania wrażliwych danych i dzięki dużej elastyczności jest całkowicie dostosowany do potrzeb POLOmarketu.