Poland & CEE Summit już od 8 lat tworzy przestrzeń dla menedżerów sieci handlowych i producentów FMCG, wspierając budowanie trwałych relacji i nawiązywanie współpracy, mającej bezpośredni wpływ na wzrost biznesu Uczestników i kierunki rozwoju sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Ostatnie miesiące to okres dynamicznych zmian i zjawisk, które sprawiły, że w handlu „nic nie będzie już takie jak dawniej”. Dlatego zbliżająca się edycja 2017 zostanie poświęcona transformacji sektora i jej wpływowi na plany ekspansji największych sieci, rozwojowi e-handlu oraz aktualnym trendom konsumenckim. Agenda wydarzenia wypełniona jest wystąpieniami decydentów reprezentujących wiodące sieci handlowe, producentów FCMG i dostawców innowacyjnych rozwiązań. Program wydarzenia jest podzielony na pięć równoległych sesji tematycznych:
- Rynek detaliczny, hurtowy i dystrybucja
- Zakupy, sprzedaż i marka własna
- Shopper marketing, cateegory & brand management
- Łańcuch dostaw
- Futurology
Na zakończenie pierwszego dnia odbędzie się gala wręczenia nagród „Retailer of the Year – Wybrany przez Dostawców”, wyróżniających najlepsze sieci detaliczne oraz hurtowe w poszczególnych formatach, z którymi producentom FMCG najbardziej opłaca się współpracować.
Formuła spotkania ułatwi nawiązanie i zacieśnianie licznych relacji z dostawcami, szybką identyfikację potencjalnych partnerów biznesowych i zacieśnianie relacji. Ponadto, odbędą się dwa intensywne dni rozmów o biznesie, wypełnione spotkaniami oraz networkingiem.
Szczegóły na stonie organizatora:
www.retail-conferences.com źródło: pohid.pl