Aktywacja „Smak dopisuje” opiera się na mechanizmie konkursowym. Konsumenci, którzy chcą mieć szasnę na wygraną, muszą zakupić dowolne Knorr Nudle, Knorr Gorący Kubek lub Knorr Danie w Kubku i zachować paragon. Konkurs odbywa się na www.smakdopisuje.pl - tam Cyber Marian, influencer zrzeszony w Talent Media, zaprasza do wspólnego rymowania. Należy dopisać rym do frazy zaproponowanej przez youtubera i wysłać zgłoszenie. Codziennie wybierane są 2 najsmaczniejsze rymy – ich autorzy otrzymają po 300 zł, a zwycięskie rymy zostaną opublikowane na profilu Knorr na Facebooku. Każde zakupione opakowanie uprawnia do kolejnego zgłoszenia. Knorr Nudle, Knorr Gorący Kubek lub Knorr Danie w Kubku powinny zostać dobrze wyeksponowane na sklepowej półce, gdyż w najbliższym czasie będą wyjątkowo „poszukiwane”.
Aktywacja „Smak dopisuje” adresuje wszystkie linie kategorii snacków Knorr. Jej celem jest zwrócenie uwagi grupy docelowej na kategorię i zapoznanie ich z portfolio produktów. Służą temu adekwatne do odbiorców, nowoczesne narzędzia, takie jak m.in. współpraca ze znanym influencerem.
Cyber Marian jest influencerem zrzeszonym w Talent Media. Współpracę koordynuje Hash.fm.
Czas trwania konkursu: 1.02.2017 – 31.03.2017
Regulamin konkursu jest dostępny na
www.smakdopisuje.pl.
Za kreację i obsługę akcji „Smak dopisuje” odpowiada agencja Los Mejores.
Opieka PR: Yellowcups