Piwne Terytoria – nowy koncept, który zrewolucjonizuje sprzedaż piwa w sklepach spożywczych
Poniedziałek, 06 lutego 2017
Piwne Terytoria to najnowszy projekt Grupy Eurocash i pierwsze w Polsce kompleksowe rozwiązanie do sprzedaży piw rzemieślniczych w niezależnych sklepach spożywczych. Właśnie rozpoczął się test projektu, który obejmie obszar województwa mazowieckiego, a do końca roku Piwne Terytoria będzie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce.
Piwa rzemieślnicze to najszybciej rosnący segment rynku piw w Polsce. Jego sprzedaż w sklepach spożywczych napotyka jednak na trudności wynikające m.in. z dużej liczby małych dostawców oraz mnogości piwnych stylów, dlatego też obecnie piwa rzemieślnicze oferowane są głównie w sklepach specjalistycznych.
– Jako pierwsi w Polsce oferujemy całościowe rozwiązanie wprowadzające tę kategorię do handlu niezależnego. Piwne Terytoria to starannie dobrany asortyment, ekspozycja połączona z nawigacją konsumencką oraz wsparcie marketingowo-edukacyjne. To narzędzie, które powinno umocnić pozycję niezależnych sklepów spożywczych wobec dyskontów i sklepów wielkopowierzchniowych, a także dać możliwość zwiększenia rentowności naszych klientów w niezwykle konkurencyjnej kategorii piwa – powiedziała Magdalena Chwieduk z Eurocash, kierownik projektu.
Piwne Terytoria to koncept sklepu-w-sklepie oferowany docelowo wszystkim klientom Grupy Eurocash. Właśnie rozpoczął się test projektu, który obejmie teren województwa mazowieckiego. Pierwsze Piwne Terytoria zostały otwarte w sklepie abc przy ul. Senatorskiej 2 w Warszawie (sklep ten został otwarty w sierpniu 2016 r. jako pierwszy sklep abc w nowym formacie „city” dedykowanym do centrów dużych miast). Po fazie testów i dopracowaniu konceptu, projekt będzie rozwijany w całym kraju.
Inny, podobny koncept Grupy Eurocash – Faktoria Win, czyli specjalna sekcja z winem, stworzona w taki sposób, aby ułatwić podejmowanie decyzji podczas kupowania wina na różne okazje – zrewolucjonizował sprzedaż tej kategorii produktów w małych i średnich sklepach, jednocześnie istotnie przyczyniając się do znaczącego wzrostu sprzedaży win stołowych w sklepach małoformatowych. Dziś Faktorię Win można odnaleźć w ponad 4 tysiącach niezależnych sklepów w całej Polsce.
Ministerstwo Finansów ogłosiło nowe limity podatkowe, które...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.