Z rynku FMCG

"Bałtyk" na światowych targach słodyczy ISM 2017

Poniedziałek, 30 stycznia 2017
Od niedzieli, 29 stycznia, do środy, 1 lutego, Fabryka Czekolady „BAŁTYK” prezentuje swoje wyroby podczas targów International Sweets and Biscuits Fair (ISM) w Kolonii, w Niemczech. To największe targi słodyczy na świecie. Organizowane są już po raz 47. Bierze w nich udział 1650 wystawców z 68 państw.
Stoisko „Bałtyku” ma numer D12 i znajduje się w hali 11.1. Prezentujemy na nim nasze wyroby, w tym m.in. czekolady nadziewane, pralinki, likworki oraz karmelki. Odwiedzający mogą zobaczyć zarówno tradycyjne produkty „Bałtyku” jak i nasze najnowsze propozycje. Spośród tych tradycyjnych i jednocześnie związanych z regionem są m.in. Likworki Gdańskie w smaku żurawinówki, żubrówki i brandy, Kapitańskie Trufle oraz Michałki Bałtyk, które są wytwarzane według receptur sprzed lat . Nasza Fabryka Czekolady prezentuje także „skarby Bałtyku”, czyli pralinki Tesori w 4 smakach. Należą one do serii słodyczy upominkowych, które zdobywają coraz większą popularność.

Nie mogło oczywiście zabraknąć innowacyjnych propozycji oferowanych przez Bałtyk, czyli cukierków Dulio, które od roku podbijają rynek słodyczy.

Dulio to nowa seria słodyczy marki „Bałtyk”. Tworzą ją karmelki w trzech kompozycjach smakowych o nazwach Tropico, Vita i Choco Feel. Powstają przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii oraz pomysłów na nowy styl karmelków zarówno w Polsce jak i w Europie. Ich atutem jest fakt, że są połączeniem smaku i funkcjonalności. Dulio Vita mają smak owocowy i jednocześnie zawierają witaminy wspierające organizm człowieka (A, C i E). Dulio Choco Feel – to mleczne karmelki z czekoladowym nadzieniem zawierające dodatkowo magnez, który pozytywnie wpływa zarówno na zdrowie jak i codzienne samopoczucie. Dulio Tropico są natomiast nowością pod względem wyglądu i połączeń smakowych. Mają kształt kanapki, które są ułożone nad sobą w postaci pasków. W jednym opakowaniu można znaleźć sześć smaków w trzech parach: pomarańcza i ananas, kiwi i grejpfrut oraz limonka i banan.

Udział w międzynarodowych targach słodyczy to jeden z elementów strategii rozwojowej firmy. Produkty „Bałtyku” są znane w wielu miejscach na świecie, a eksport stanowi istotny udział w sprzedaży słodkości naszej marki.



tagi: Bałtyk , targi słodyczy , ISM 2017 ,