Komentarze prosto ze sklepu

Pismo Hurt & Detal jest dokładnie ukierunkowane na detalistę.

Poniedziałek, 30 stycznia 2017
Jeśli chodzi o gazetę Hurt & Detal to przede wszystkim ważne dla mnie jest to, że cała jest dokładnie ukierunkowana na detalistę. Wszystko, począwszy od artykułów, przez porady i informacje z rynku, po reklamy – jest niezbędne w naszej pracy. Co więcej, wszelkie informacje o zatowarowaniu na zbliżający się sezon, święta czy inne okresy, w których sprzedaż rośnie – mamy podane odpowiednio wcześniej, bo redakcja przewiduje, że będziemy takiej podpowiedzi potrzebować zanim klienci zaczną pytać o konkretne produkty. Informacje o ustawieniu towaru, nowościach czy pojawiających się na rynku nowych rozwiązaniach są dla mnie, jako właścicielki niewielkiego, osiedlowego sklepu, bardzo inspirujące. Bardzo też podoba mi się nowa prezentacja pisma. Wygląda świeżo, nowocześnie, a nowe działy są bardzo ciekawe i przydatne.
Hanna Sawicka, Właścicielka
Sklep Fantazja
ul. Chopina 3, Łuków


tagi: hurt i detal , hurt & detal , hurtidetal , prasa handlowa , opinie , badanie czytelnictwa ,