Komentarze prosto ze sklepu

Reklamy w Hurt & Detal są bardzo dobrze ułożone.

Wtorek, 24 stycznia 2017
Reklamy w Hurt & Detal są bardzo dobrze ułożone. Szukając danej kategorii, wiemy gdzie będzie reklama i informacja o niej, ponieważ są one podzielone tematycznie. Dotyczy to nie tylko liderów sprzedaży, ale też produktów nowych, o których często nie mamy wiedzy. Gazecie ufamy, bo redakcja przyjeżdża do nas osobiście. Patrząc na reklamy nie mamy natomiast problemu z rozpoznaniem produktu, ponieważ wszystko jest dobrze widoczne dzięki kolorom i wysokiej jakości papieru. Przeglądając pismo można od razu zapamiętać nowy produkt, który niedługo będzie zamówiony do sklepu czy poinformować klientów, że ich ulubiony jogurt czy sok niedługo zmieni szatę opakowanie. Taka wiedza nie tylko usprawnia składanie zamówień, ale też kontakt z klientem.

Monika Tobiasz (od lewej), Irena Wolińska, Ekspedientki
Delikatesy Bratek
ul. Krasińskiego 14, Toruń

 

 

tagi: hurt i detal , hurt & detal , hurtidetal , prasa handlowa , opinie , badanie czytelnictwa ,