Komentarze prosto ze sklepu

Zawsze bardzo dokładnie czytam artykuły publikowane na łamach Hurt & Detal.

Wtorek, 24 stycznia 2017
Zawsze bardzo dokładnie czytam artykuły publikowane na łamach Hurt & Detal. Szczególnie uważnie zwracam uwagę na dane dotyczące sprzedaży. Efekt podbijają oczywiście reklamy zamieszczane przy artykułach. Prezentacja towaru w takiej formie, połączona z opisem w treści artykułu informuje nas nie tylko o tym, żeby uzupełnić towar w danej kategorii, ale też przedstawia argumenty za tym, że warto sprowadzić do sklepu właśnie ten konkretny produkt. Dzięki reklamom nowości możemy wyłapać nowe trendy na rynku. Redakcja zwykle dba o to, by opisać ruchy jakie się dzieją na ryku i pokazać co się zmienia. Podobnie jest z reklamami: jeśli widzimy na nich sezonowe artykuły czy treści poświęcone nowej linii produktów, widzimy odświeżoną szatę graficzną czy dowiadujemy się o wzbogaconym składzie sprzedażowego hitu – wiemy, że należy odpowiednio przygotować kolejne zamówienie.
Andrzej Auguścik, Właściciel
Delikatesy Centrum
ul. Ogrodowa 1, Żabia Wola



tagi: hurt i detal , hurt & detal , hurtidetal , prasa handlowa , opinie , badanie czytelnictwa ,