Dbałość o wysoką jakość produktów oraz wiedza na temat rynku, jego trendów i zapotrzebowania konsumentów, umożliwiła wypracowanie przewagi konkurencyjnej oraz zaufania w branży FMCG.
Dowodem tego, są liczne prestiżowe nagrody oraz czołówki rankingów. Dynamiczny wzrost oraz rozwój we wszystkich płaszczyznach działalności firmy, był możliwy dzięki rozwojowi sprzedaży i licznym inwestycjom, które podejmowało przedsiębiorstwo. Dodatkowo ważnym elementem, stymulującym rozwój producenta, było pogłębianie świadomości marki, poprzez dobrze przemyślane działania marketingowe. Małopolski producent, ma obecnie w ofercie ponad 200 produktów, których ofertę Tarsmak regularnie poszerza, wychodząc naprzeciw potrzebom klienta. Tylko w roku 2016 na rynek zostały wprowadzone trzy nowe produkty; majonez królewski, sos grillowy oraz produkty w kapslach.
Od początku naszej działalności staliśmy się dużym przedsiębiorstwem, którego produkty można dostać w supermarketach, sklepach osiedlowych czy w lokalach gastronomicznych w całym kraju. Po 25 latach naszej działalności, zmotywowani wynikami lat poprzednich, pełni optymizmu rozpoczynamy kolejny rok, wraz z dalszymi planami rozwoju - mówi Józef Gondek. W kolejnych latach planujemy wdrożenie nowych produktów, zarówno w ofercie kierowanej do klientów detalicznych jak również dla rynku gastronomicznego – dodaje Teresa Gondek.
tagi: Tarsmak 25 lat Veneo ,
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W lutym 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach...
W 2024 roku GK Gobarto wypracowała rekordowe 3,73 mld zł...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...