Inglot planuje podwoić liczbę sklepów w ciągu dekady
Poniedziałek, 23 stycznia 2017
Zbigniew Inglot zakłada, że w ciągu kolejnych dziesięciu lat firma dojdzie do wyniku 1200 sklepów na całym świecie. Dziś liczba punktów handlowych z logo Inglot w szyldzie wynosi 680, a znajdziemy je aż w 80 krajach. W przyszłym roku firma planuje wejść na kolejne rynki, m.in. Iran, Indonezję, Barbados, Saint Lucię, Dominikanę, Węgry oraz Algierię. W tym roku jeszcze firma zadebiutuje w Chinach.
W kolejnych etapach planowane są wejścia na rynki brazylijski i francuski. Zbigniew Inglot podkreślił w rozmowie z „Pulsem Biznesu”, że najtrudniejsze momenty (związane ze śmiercią założyciela firmy – Wojciecha Inglota w lutym 2013 r.) firma ma już za sobą. Od sierpnia 2013 firma ponownie jest na prostej i rozwija się w normalnym tempie. Zapewnił również, że mimo składanych ofert przez czołowe fundusze inwestycyjne, firma nie jest na sprzedaż.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.