Kategorie produktów

Trzy pytania do...

Wtorek, 17 stycznia 2017 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 01/131. Styczeń 2017
Trzy pytania do Aleksandry Dukanović, Brand Managera w firmie HJ Heinz Polska kieruje Monika Kociubińska.
Na rynku właśnie pojawił się nowy produkt pod marką Heinz. Proszę opowiedzieć o tej nowości…

Z początkiem 2017 roku do oferty marki Heinz wprowadzamy nową pozycję: Ketchup Pikantny Jalapeño Chilli, w plastikowej butelce 570 g. Jest to produkt o kolejnym już, drugim stopniu ostrości (zaraz po Ketchupie Pikantnym Heinz), która tym razem pochodzi z meksykańskich papryczek Jalapeño Chilli. Tym samym chcemy jeszcze bardziej zdynamizować sprzedaż ketchupu Heinz i całego segmentu pikantnego.

Czym kierowaliście się wprowadzając nowy produkt? Jakie wsparcie otrzyma?

Polacy uwielbiają pikantne ketchupy. Według danych Nielsen stanowią one ok. 40% rocznej wartości sprzedaży całej kategorii. Dla porównania w Niemczech liczba ta nie przekracza 3%, a w Wielkiej Brytanii – 1%. Dlatego czas na drugi stopień ostrości od Heinz, by zaspokoić potrzeby naszych wymagających konsumentów. Kierujemy Ketchup Heinz Jalapeño Chilli do osób, które lubią odważną kuchnię, są skłonne do próbowania i poszukiwania różnorodnych doznań smakowych. Inspirują je nowe, także ostre smaki z różnych stron świata. To osoby towarzyskie, otwarte i lubiące przygody. Wprowadzeniu nowego produktu będzie towarzyszyć wsparcie na poziomie sklepów oraz w Social Mediach. Całą markę Heinz czeka w 2017 roku silna, kompleksowa kampania.

Proszę opowiedzieć więcej o samej marce Heinz…

Marka Heinz to najbardziej znana marka ketchupu na świecie. Może trudno w to uwierzyć, ale sprzedajemy 650 milionów butelek tego czerwonego sosu pomidorowego rocznie, w ponad 140 krajach. I kolejne 11 miliardów saszetek, co oznacza, że na każdego człowieka na naszej planecie przypadają rocznie prawie dwa opakowania ketchupu Heinz! Jesteśmy numerem 1 na świecie, co dumnie komunikujemy w mediach. Nasz ketchup, wytwarzany według sekretnej receptury (tylko z pięciu składników), sprzedawany od zawsze w przezroczystych butelkach (by pokazać, że nie mamy nic do ukrycia), został wprowadzony na rynek w 1876 roku – 140 lat temu.

Dziękuję za rozmowę.


tagi: HJ Heinz Polska , Aleksandra Dukanović ,