Uczestnikiem konkursu „Ulubione KoraLOVE” może zostać każdy, kto podzieli się swoją miłością do lodów Koral, odpowiadając na pytanie o ulubione lody tej marki i uzasadniając swój wybór. Spośród wszystkich zgodnych z regulaminem zgłoszeń Jury wybierze 100 najciekawszych odpowiedzi. Nagrodami będą kolorowe słuchawki z mikrofonem oraz kolorowe torby na zakupy z nadrukiem i logo marki. Konkurs potrwa do 22 stycznia.
Konkurs jest wyrazem wdzięczności i uznania dla naszych fanów, którzy coraz liczniej odwiedzają stronę PPL Koral na Facebooku i angażują się w komunikację z naszą firmą. W sierpniu zeszłego roku, w raporcie dotyczącym popularności producentów lodów w Polsce, Instytut Monitorowania Mediów wykazał, że lody Koral zyskały największy - 37% udział w dyskusjach internautów. Wyprzedziliśmy tym samym wszystkie marki lodów, włącznie z zagranicznymi koncernami – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral – Doceniamy zaangażowanie internautów i zależy nam, żeby w konkursie „Ulubione KoraLOVE” nagrodzić jak najwięcej osób. Dlatego zdecydowaliśmy się na 100 zestawów atrakcyjnych nagród. Kolorowe, bardzo modne obecnie słuchawki i torby z hasłami z pewnością spodobają się nie tylko młodzieży – dodaje Gąsiorowski.
Link do wspomnianego w tekście raportu:
http://www.egospodarka.pl/134990,Sezon-na-lody-w-social-media,1,93,1.html