Big-Active startuje z kampanią telewizyjną herbaty czarnej Black Tea 100% Pure Ceylon
Czwartek, 15 grudnia 2016
12 grudnia br. ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały Social Media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki.
Właśnie wystartowała pierwsza odsłona kampanii dedykowanej herbacie czarnej Big-Active, która zadebiutowała w portfolio marki w pierwszym kwartale 2016 roku. Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon to najwyższej jakości herbata czarna uprawiana, zbierana, suszona oraz pakowana na Cejlonie. W ramach kampanii przygotowano 15-sekundowy spot podkreślający najważniejsze benefity produktu ‒ brak sztucznych aromatów oraz w pełni naturalny i głęboki smak. Kampania potrwa do 23 grudnia 2016 r. i emitowana będzie w największych i najbardziej zasięgowych polskich stacjach telewizyjnych ‒ TVN, Polsat oraz TVP. Działania mediowe będą uzupełnione o kampanię prowadzoną na profilu marki Big-Active na Facebooku.
Za koncept kreatywny odpowiada Agencja Lvov, a za produkcję dom produkcyjny Watchout. Działania z zakresu Public Relations i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.