Z rynku FMCG

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social mediach!

Czwartek, 15 grudnia 2016
Przetarg na obsługę w mediach społecznościowych Krajowej Spółki Cukrowej S.A. wygrała agencja CreativeHarder. Umowa obejmuje stałą współpracę.
Zadania będą dotyczyć zwłaszcza realizacji konceptów kreatywnych w social media, przygotowania projektów graficznych, copywritingu, pisania skryptów, haseł i aplikacji interaktywnych. Agencja stworzyła długofalową strategię obecności marki w mediach społecznościowych.

Działania realizują: Mateusz Bojanowski i Michalina Kołacińska.
Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano umowę. CreativeHarder Group już po raz drugi wygrała przetarg na obsługę Krajowej Spółki Cukrowej.



tagi: Krajowa Spółka Cukrowa , CreativeHarder , social media ,