W Hochland Polska okres przed Świętami to czas tradycyjnych gwiazdkowych spotkań, które odbywają się dla pracowników zakładów produkcyjnych w Kaźmierzu i Węgrowie. Uroczyście, świątecznie …i rodzinnie – tak w największym skrócie można opisać atmosferę, jaka panowała w czasie tegorocznych SPOTKAŃ GWIAZDKOWYCH Hochland Polska.
W poznańskim hotelu IBB Andersia pojawiła się niemal 300 osobowa, rekordowa w historii spotkań gwiazdkowych Hochland Polska, liczba pracowników zakładu produkcyjnego w Kaźmierzu. Przyjęcia gwiazdkowe są idealnym sposobem na podsumowanie roku ciężkiej pracy. Po krótkiej, formalnej części, którą poprowadził Piotr Knauer, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Hochland Polska, odbył się występ gwiazdy wieczoru - jednego z najciekawszych polskich aktorów komediowo – kabaretowych, Cezarego Pazury. Występ został przyjęty owacjami na stojąco.
Tegoroczne spotkanie gwiazdkowe Hochland Polska zorganizowane zostało w stylu świątecznej kolacji z dodatkowymi atrakcjami. W menu znalazły się pierogi z kapustą, ryby na różne sposoby i inne dania, które królują na wigilijnych stołach. Była także kawa przy której królowały pyszne wypieki. To była doskonała okazja, aby spróbować czegoś nowego, czyli serniczków zrobionych z Almette! Zadbano także o oprawę muzyczną – kolędy i popularne świąteczne piosenki w tle, które dodały świątecznej magii przyjęciu. Atrakcją wieczoru było przeniesienie gości w klimat kasyna. Uczestnicy, niektórzy pierwszy raz w życiu, mogli popróbować swoich sił w grach losowych. A ponieważ było to 21 spotkanie gwiazdkowe w Hochland Polska, czyli tak zwane „oczko”, wielu uczestnikom sprzyjało szczęście.
– „Spotkania gwiazdkowe Hochland Polska są organizowane z nutką kreatywności, ale także z elementami tradycyjnymi. Dzięki nim relacje między pracownikami stają się niemal rodzinne. Integracja przy świątecznym stole każdorazowo korzystnie wpływa na efektywność pracy zespołowej w nadchodzącym roku. Hochland Polska ma powody do świętowania, rok zamykamy dobrym wynikiem, w stosunku do roku poprzedzającego, ze wzrostem sprzedaży. Na rynku sera nie ma miejsca na nudę. Pracujemy nad wieloma projektami, jesteśmy cały czas aktywni, stale udoskonalamy nasze produkty i dostarczamy konsumentowi wartości, której oczekuje.” – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services manager w Hochland Polska.