Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
MAKRO partnerem produktowym gali Gault&Millau 2016
Poniedziałek, 12 grudnia 2016
Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, promująca nowe trendy kulinarne oraz polską gastronomię, była partnerem produktowym tegorocznej gali Żółtego Przewodnika Gault&Millau. Firma dostarczyła produkty wykorzystane do przygotowania uroczystej kolacji oraz zaserwowała najlepsze wina ze swojej oferty.
27 listopada br., podczas premiery polskiej edycji Żółtego Przewodnika Gault & Millau 2017, po raz kolejny poznaliśmy najlepszych kucharzy w kraju. Równie duże emocje, jak wręczanie poszczególnych nagród, wzbudziła 6-cio daniowa kolacja ugotowana przez wybranych, spośród nominowanych, szefów kuchni oraz specjalnie sporządzony pairing alkoholi.
Amuse-bouche przygotowywał Mirosław Jabłoński, nominowany w kategorii "Szef Jutra 2017". Podał gościom m.in. gryczane bliny z kawiorem i polędwiczki wieprzowe z suszoną, kiszoną kapustą. Kreatorką ciepłej przystawki była "Kobieta Szef 2017" Katarzyna Daniłowicz. Zaserwowała jajo na miękko z wege kaszanką i żółtym burakiem. Główne danie rybne składające się z halibuta, mleka kokosowego, mango i chilli skomponował Ernerst Jagodziński, "Szef Jutra 2017". Jagnięcina wraz z quinoą, papryką i estragonem składały się na mięsne danie główne, którego autorem był Martin Gimenez Castro, nominowany w kategorii "Szef Roku 2017".
Potrawy zostały przygotowane w oparciu o wysokiej jakości produkty dostarczone przez partnera wydarzenia, firmę MAKRO Cash&Carry Polska. Do dań serwowano najlepsze wina z oferty sieci, takie jak: Chateau Notton Margaux, Muscadet Sevre & Maine oraz Ed Bourgogne.
Firma zaznaczyła także swoją obecność na gali poprzez stoisko wizualizujące wnętrze zmodernizowanej flagowej hali, zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. Uczestnicy wydarzenia mieli okazję spróbować na nim win oraz serów, będących nowościami w ofercie MAKRO.
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.