Kategorie produktów

Wywiad z Katarzyną Sową, Specjalistą ds. Rejestracji, Departament Sprzedaży Prepaid, Polkomtel

Poniedziałek, 12 grudnia 2016 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 12/130. Grudzień 2016
Plus rozpoczął rejestrację kart prepaid i zachęca do tego klientów wyjątkowymi ofertami! Ponadto przygotował korzyści dla detalistów, którzy mogą zostać partnerem w rejestracji starterów. Na ten temat rozmawiamy z Katarzyną Sową, Specjalistą ds. Rejestracji, Departament Sprzedaży Prepaid, Polkomtel.
Zgodnie z ustawą o działaniach antyterrorystycznych powstał obowiązek rejestracji wszystkich numerów na kartę. Proszę opowiedzieć kogo dotyczy obowiązek oraz jak należy dokonać rejestracji w Plusie.

Obowiązek rejestracji dotyczy wszystkich użytkowników numerów na kartę dla usług głosowych i internetowych, zarówno obecnych użytkowników jak i nowych klientów chcących dopiero rozpocząć korzystanie z usług na kartę, niezależnie od tego, z której sieci korzystają. Nowi klienci włączający się do sieci powinni zarejestrować swój numer od razu po zakupie startera, nato-miast obecni użytkownicy muszą to zrobić najpóźniej do 1 lutego 2017 r. Niedopełnienie obowiązku rejestracji danych będzie skutkowało tym, że nie będzie można skorzystać z usług.

Klienci Plusa mają do swojej dyspozycji już ponad 20 tys. punktów, w których mogą dokonać rejestracji,  liczba ta wciąż ro-śnie. Proces rejestracji jest całkowicie bezpieczny, a dane użytkowników trafiają bezpośrednio na serwery Plusa, z zachowaniem regulacji prawnych dotyczących ochrony danych osobowych. Przy rejestracji konieczne jest posiadanie przy sobie dokumentu potwierdzającego tożsamość (dowód osobisty lub paszport, karta stałego pobytu). Swój numer zarejestrować mogą też osoby niepełnoletnie, które skończyły co najmniej 13 lat i posiadają dokument tożsamości. Poza dokumentem tożsamości należy mieć przy sobie numer karty SIM, który można sprawdzić wysyłając bezpłatnego  SMS-a o treści KARTA na nr 80105.

Natomiast klienci mający już umowę w Plusie lub wcześniej zarejestrowany numer „na kartę” mogą też dokonać rejestracji bez wychodzenia z domu. Wystarczy z zarejestrowanego numeru wysłać bezpłatnego SMS-a, a prepaid zostanie zapisany na dane podane przy podpisywaniu umowy lub rejestracji karty. Status rejestracji numeru prepaid można sprawdzić przez wysyłanie darmowego SMS-a o treści STATUS na numer 80104.

Wszystkie informacje dotyczące obowiązkowej rejestracji numeru prepaid w sieci Plus znajdują się stronie www.plus.pl/rejestracja, a dla numerów Plush na Kartę są dostępne na stronie www.plushbezlimitu.pl/rejestracja.

Jakie koszty bądź korzyści czekają na klientów rejestrujących numer w Plusie bądź Plushu?

Rejestracja nie wiąże się z żadnym kosztami, wręcz przeciwnie Operatorzy zachęcają atrakcyjnymi bonusami, np.: Plus daje 500 zł, 50 GB oraz Roczną Ważność Konta. Promocja jest dostępna zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników usług Plus na Kartę oraz Plus Internet na Kartę. Klienci Plusha za rejestrację swoich numerów otrzymają bonusy 500 zł oraz 50 GB.

Specjalnych i atrakcyjnych warunków mogą się również spodziewać klienci usług prepaid w innych sieciach. Jeśli przeniosą swój numer do Plusa Na Kartę zyskają przez trzy miesiące rabat 50% na jedną z trzech dostępnych promocji: Bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne; Bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i bezpieczny pakiet internetowy; Full opcja rozmowy i SMS-y do wszystkich na komórki bez limitu i bezpieczny pakiet internetowy 6 GB.

W jaki sposób właściciele sklepów detalicznych mogą zostać partnerami w rejestracji starterów oraz jakie płyną z tego ko-rzyści?

Polkomtel przygotował dla wybranych punktów sprzedaży detalicznej specjalną akcję „Rejestracja z Plusem” wspierającą pro-ces rejestracji. Uczestnicy, którzy zdecydują się na rejestrację starterów w ramach akcji mogą liczyć na korzyści finansowe (pre-mie pieniężne) za każdy poprawnie zarejestrowany starter Plusa i Plusha.

Do rejestracji wykorzystywane są różne narzędzia: wskazane terminale płatnicze, systemy kasowe, aplikacje mobilne lub we-bowe i inne dostępne narzędzia.

Punkty sprzedaży, które nie posiadają narzędzia do rejestracji, mają możliwość skorzystania ze specjalnej aplikacji – Rejestra-tor – przygotowanej przez Polkomtel, a także z odpowiednio dostosowanych terminali płatniczych dostępnych u dystrybutorów.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Kociubińska




tagi: Katarzyna Sowa , Polkomtel ,