Firma HELIO rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych bożonarodzeniowych produktów. Działania skupiają się przede wszystkim na telewizji, prasie, Internecie i outdoorze.
Prowadzona w kluczowym dla branży bakaliowej okresie przedświątecznym intensywna kampania promocyjna ma na celu zwiększenie sprzedaży uznanych produktów HELIO, w tym przede wszystkim bakalii bez konserwantów HELIO Natura oraz bezglutenowych mas do ciast HELIO. Szerokie cross-mediowe działania obejmują czołowe ogólnopolskie kanały telewizyjne oraz kanały tematyczne, a także prasę branżową, lifestylową i kobiecą.
Kampania realizowana jest także działaniami content marketingowymi w Internecie, obejmującymi m.in. przygotowanie modnych i poszukiwanych przez konsumentów video-przepisów, współpracę z blogerami, kampanie banerowe oraz aktywność w mediach społecznościowych. Do wsparcia sprzedaży marka wykorzystuje również reklamę outdoorową w największych miastach Polski. Kampania uzupełniona jest także promocją w punktach sprzedaży.
Kompleksowość i spójność prowadzonych działań mają na celu intensyfikację sprzedaży produktów HELIO w okresie przedświątecznym oraz wzmocnienie świadomości marki w dłuższym przedziale czasowym.
Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.