Bożonarodzeniowe spoty często, pomimo sporych nakładów finansowych, wielu firmom nie przynoszą zamierzonego skutku sprzedażowego. Brak im skuteczności i konkretnego przekazu. Magia Świąt pryska w nierównej walce z pchającym się na pierwszy plan konsumpcjonizmem.
W feerii świątecznych reklam największą skuteczność osiągają te, które zamiast na produkcie, skupiają się na emocjach, dzięki którym wywołują w widzach wzruszenie. Reklam realizujących podobną strategię, takich jak świąteczne spoty Edeki, Allegro czy Virtu, wciąż jest zdecydowanie za mało. Ich skuteczność potwierdza chociażby fakt, że ilość zamówień dań gotowych Virtu w dedykowanym, świątecznym designie znacznie przekroczyła możliwości produkcyjne firmy! Na czym polega sekret reklamy lidera dań gotowych? Zobaczcie sami! Spot firmy Virtu będzie emitowany od 1 do 21 grudnia w największych polskich stacjach telewizyjnych.
Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.