Z rynku FMCG

Nowy design bloga Sertop

Środa, 23 listopada 2016
Tyski producent serków topionych wprowadził zmiany w wyglądzie swojego bloga kulinarnego Serki w Kuchni. Nowa, przejrzysta grafika ma na celu dotarcie do większej grupy odbiorców, w tym także młodych, zabieganych ludzi, którzy nie mają czasu na gotowanie skomplikowanych potraw.
– Podpowiadamy, jak w błyskawiczny sposób przygotować sobie wartościowy posiłek na bazie serka topionego, z wykorzystaniem dyni, awokado, banana i innych zdrowych produktów, będących źródłem witamin i minerałów - mówi Aneta Będkowska, Kierownik Biura Marketingu i Współpracy z Klientem w firmie Sertop. – Nasze działania mają wymiar edukacyjny. Chcemy zachęcić, także młodych Polaków do gotowania i pokazać im, że zrobienie sycącej zupy z serkiem topionym jest banalnie proste.

700.jpg

www.serkiwkuchni.pl



tagi: Sertop , blog ,