- Zwiększamy zasięg naszej sieci telewizji w miejscu sprzedaży o kolejne miasta. W nowo otwartych oddziałach delikatesów Piotr i Paweł zainstalujemy kolejne 66 nośników POS TV, co da nam w sumie 330 ekranów w całej sieci - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV. Dostarcza całej technologii i oprogramowania.
Piotr i Paweł to polska sieć sklepów z osiemnastoletnim doświadczeniem. Ugruntowaną pozycję zdobyła dzięki polityce otwartej na potrzeby klienta, przemyślanej lokalizacji, miłej obsłudze i przestrzeni, a przede wszystkim bogatej gamie asortymentu na najwyższym poziomie. Rozwiązania oferowane przez Call2Action będą wspierać ten wizerunek.
tagi: Piotr i Paweł ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...