Created in Poland Superbrands 2016/17 dla ZM Kania!
Wtorek, 22 listopada 2016
Firma ZM Kania drugi rok z rzędu wyróżniona została prestiżowym tytułem „Created in Poland Superbrands 2016/17”. Aby otrzymać tytuł Superbrands lub Created in Poland Superbrands, marki musiały przejść przez wymagający i restrykcyjny trzyetapowy Proces Certyfikacji.
Do pierwszego etapu trafiło ok. 2000 marek, które w poprzednich edycjach uzyskały najlepsze wyniki, a także marki nominowane przez konsumentów. W drugim etapie Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów, pytając ich o znajomość oraz skłonność do rekomendowania poszczególnych marek. Trzeci etap obejmował obrady Rady Marek Superbrands (ekspertów od komunikacji marki i marketingu), którzy przyjrzeli się spójności i wyróżnialności marek. 52 proc. końcowego wyniku zależało od oceny rekomendacji, 26 proc. od znajomości i po 11 proc. – od spójności i wyróżnialności.
Marki z najwyższymi wynikami w swojej kategorii otrzymały tytuły Superbrands oraz Created in Poland Superbrands (dla marek stworzonych w Polsce).
Superbrands to międzynarodowa organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 11 w Polsce. Wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.