Salami w sam raz na raz – Albedo z kampanią dla Spomlek
Poniedziałek, 21 listopada 2016
Czy ser, nieodłączny składnik kanapek, pizzy i wielu innych dań może być szybką przekąską? Odpowiedź brzmi „tak” – przekonuje Spomlek w niestandardowej kampanii, przygotowanej przez agencję Albedo Marketing.
Kanapa z hasłem „Nie tylko na kanapce” – ta gra słów i przedmiotu stanowi oś kampanii promującej nowy produkt w portfolio marki Serenada: ser salami w formie wygodnej przekąski. W ramach eventów, organizowanych w centrach handlowych, biurowcach i uczelniach konsumenci mają okazję spróbować znanego im produktu w zupełnie nowej formie. Degustacje połączone są z szeregiem animacji dla dorosłych i dzieci, takimi jak kręcenie hula – hop, foto sesje z wykorzystaniem aparatów Instax czy też malowanie twarzy.
Ser to kolejny produkt z naszych lodówek, który debiutuje na rynku przekąsek gotowych do spożycia. Jest on dedykowany konsumentom aktywnym, którzy często sięgają po przekąski w biegu, na ulicy – mówi Jagoda Jankowska z Albedo Marketing. To zupełnie nowe zastosowanie powszechnie znanego produktu, dlatego aby zwrócić na niego uwagę klientów potrzebowaliśmy niestandardowych działań. Zdecydowaliśmy się pokazać, że tak, jak wokół kanapy, jednoznacznie kojarzonej z leniuchowaniem może się sporo dziać, tak ser salami może służyć nie tylko do przygotowania tradycyjnej kanapki – dodaje.
Równie istotnym elementem kampanii jest odejście od standardowej formy samplingu produktu, podkreślające jego całkiem nowe zastosowanie.
Zależało nam na całkowitym odejściu od tradycyjnego spojrzenia na ser. Nasza kampania łączy poczęstunek z animacjami w ramach wydarzeń organizowanych poza przestrzenią sklepu. To zdecydowanie zwraca uwagę. Liczymy, że dzięki naszej akcji Salami w sam raz na raz stanie się nową ulubioną przekąską konsumentów w każdym wieku – komentują przedstawiciele działu marketingu firmy Spomlek, właściciela marki Serenada.
Działania w ramach kampanii promującej nowy produkt Spomleku prowadzone będą do końca listopada w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi i Lublinie. Dzięki rozwojowi struktury i utworzeniu w Albedo Marketing działu field marketingu, kampania została zrealizowana w stu procentach w oparciu o zasoby agencji.
Raport EFL „Jak odpoczywają polskie przedsiębiorczynie. Pod...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.