Tytuł „Przedsiębiorstwa Fair Play" otrzymują firmy, które działają na rzecz etyki, praworządności i partnerstwa w biznesie. Pabianicki producent od 5 lat jest nagradzany tym mianem i dlatego w tym roku dodatkowo dostał jeszcze jedną szczególną nagrodę - Złotą Statuetkę „Przedsiębiorstwa Fair Play". To specjalne wyróżnienie jest przyznawane tym firmom, które niezmiennie od lat promują określone postawy w biznesie.
W ostatnim czasie Pamso położyło szczególny nacisk na działalność proekologiczną - dystrybucję lnianych toreb przyjaznych środowisku naturalnemu, sadzenie drzewek na lokalnych osiedlach, a także kampanię edukacyjną „Zawsze świeże" promującą właściwe przechowywanie oraz konserwację produktów mięsnych i wędliniarskich. Na swoim koncie w 2008 roku firma zgromadziła też kilka nagród branżowych za wysokiej jakości produkty.
Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 5 grudnia w Sali Kongresowej w Warszawie. Pabianickie zakłady reprezentował prezes Joachim Nowak.
tagi: Fair Play ,
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Żabka Polska, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce zdobyła...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...