Z rynku FMCG

Nestlé na podium w rankingu TOP Marka

Sobota, 19 listopada 2016
Firma Nestlé Polska zdobyła w najnowszym rankingu TOP Marka, przygotowanym przez magazyn Press i Press-Service Monitoring Mediów, drugie miejsce w branży artykułów spożywczych. Przy tworzeniu klasyfikacji przeanalizowano blisko 18 milionów publikacji.
Wybór zwycięskich marek dokonano na podstawie analizy tekstów dotyczących najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie. W badaniu przeanalizowano prawie 18 milionów publikacji, w tym również wzmianki, które pojawiły się m.in.: na Facebooku, Twitterze, YouTube i Instagramie. Na łączną ocenę punktową wpływ miały: liczba publikacji na temat marki, ich zasięg i wydźwięk.

W tegorocznym rankingu TOP Marka, dzięki wysokiej liczbie punktów za wydźwięk, wysokie drugie miejsce w branży artykułów spożywczych zajęła firma Nestlé.



tagi: Nestlé Polska , ranking , TOP Marka ,