Kampanie i Promocje

Przejdź płynnie do tradycyjnych rozwiązań z Krakusem

Poniedziałek, 14 listopada 2016
Krakus w nowej kampanii telewizyjnej prezentuje nowość – koncentraty bulionów. Marka proponuje, aby zamienić znane obecnie substytuty na bardziej naturalne i tradycyjne, a zarazem dużo wygodniejsze rozwiązania w kuchni. Dlatego właśnie emitowany w ogólnopolskich stacjach spot pokazuje konsumentom, jak w płynny sposób radzić sobie z gotowaniem.
Krakus prezentuje koncentraty bulionów w płynie. To nowy produkt nie tylko w portfolio marki, ale również w zupełnie nowej kategorii na rynku. Krakus pierwszy raz poświęcił kampanię telewizyjną swojej nowości. Spot nie tylko podkreśla innowacyjny charakter produktu, ale też w jasny sposób prezentuje jego przewagi konkurencyjne – naturalność, łatwość przygotowania oraz odpowiednią formę użytkowania. Krakus podkreśla, że dobry wywar nie musi być przygotowany na bazie sztucznych zamienników, a jednocześnie nie trzeba mu poświęcać wielu godzin pracy w kuchni!

Spot Krakusa przenosi nas do tradycyjnie urządzonej, a zarazem nowocześnie wyposażonej kuchni, w której jest przygotowywany kilkudaniowy obiad. Na kuchence i blacie kuchennym widzimy wiele potraw i składników. W kadrze pojawia się kobieca ręka trzymająca butelkę koncentratu Krakus, który kolejno, płynnym ruchem wlewa do wszystkich przygotowywanych dań, w tym również do gotującego się w garnku bulionu. W międzyczasie na blacie zostaje delikatnie potrącony stosik kostek rosołowych, na który kobieta zdaje się nie zwracać uwagi. Głos lektora tłumaczy, że zdrowe gotowanie oznacza porzucenie wcześniejszych przyzwyczajeń i płynne przejście z Krakusem do bardziej tradycyjnej metody przygotowania pysznego bulionu.

Koncentraty marki Krakus to idealna recepta dla tych, którzy w kuchni cenią klasyczny smak, a zarazem nowoczesne rozwiązania zapewniające wygodę. To propozycja dla każdego, kto chce przygotowywać pełnowartościowe posiłki, ale nie zawsze ma na wystarczająco dużo czasu, by gotować w tradycyjny sposób. Unikalna receptura koncentratów bulionu Krakus, bez konserwantów, zagęstników i glutaminianu sodu to niezbędnik gotowy do codziennego, szybkiego i sprytnego zastosowania.

Start kampanii: 10.11.2016 r.
Agencja reklamowa: Brasil
Dom mediowy: Mindshare



tagi: Krakus , kampania telewizyjna , koncentraty bulionów ,