Z rynku FMCG

Polskie stoisko narodowe na targach Speciality Food w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Wtorek, 08 listopada 2016
Ponad 1200 wystawców z kilkudziesięciu Państw, w tym kilkanaście firm polskich szuka kontrahentów na Bliskim Wschodzie podczas targów Speciality Food w Dubaju, łączących poprzez trzy wydarzenia wystawiennicze – Speciality Food Festival, Yummex i Seafex – trzy obszary produkcji spożywczej – produkty ekskluzywne, słodycze i owoce morza.
Na targach dominują wystawcy z branży słodyczowej, ciastkarskiej, owocowej (z produktami liofilizowanymi), producenci czekolady, soków i syropów owocowych.

Targi – określane mianem małego Gulfood'u - to okazja do zaprezentowania swojej oferty w Dubaju i szansa na dotarcie do kontrahentów z krajów Zatoki Perskiej. Na stoisku narodowym ARR swoją ofertę prezentuje 8 wystawców: Arsenal, Elena, Magura Marketing, Mix Expert, Speed Trade International, SPS Handel, Sweet Brands i Victoria Cymes.

Przed rozpoczęciem targów przedsiębiorcy uczestniczyli w spotkaniach B2B z przedstawicielami lokalnych i globalnych sieci handlowych oraz dystrybutorów działających w sektorze HoReCa. Stoisko odwiedzają nie tylko Arabowie i Hindusi – prężnie działający w sferze dystrybucji detalicznej, ale i Polacy mieszkający w Dubaju, dla których jest to okazja do skosztowania ojczystych wyrobów. Targi trwają do 10 listopada.



fot: arr.gov.pl
źródło: arr.gov.pl



tagi: Speciality Food w ZEA , targi ,