Auto

Opel na podium w październiku – świetne wyniki sprzedaży marki w Polsce

Poniedziałek, 07 listopada 2016
Październik był kolejnym bardzo dobrym miesiącem dla Opla na polskim rynku. Sprzedaż marki w tym miesiącu wyniosła 3 028[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t. Był to drugi najlepszy październikowy wynik jaki Opel zanotował w swojej historii w Polsce. Dzięki tak dobrym wynikom Opel zajął wysoką trzecią pozycję wśród najchętniej wybieranych marek przez klientów w Polsce.
Łącznie w tym roku do klientów trafiło 30 395 samochodów marki Opel, czyli o ponad 15,1% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy to osiągnięto wynik na poziomie 26 415 sztuk. Po dziesięciu miesiącach Opel pozostaje także liderem sprzedaży samochodów osobowych wśród klientów indywidualnych w Polsce.

Najpopularniejszym modelem w gamie Opla jest Astra. Niemiecki producent w okresie od stycznia do października sprzedał już 11 800 sztuk tego bestsellera. Wynik ten oznacza 37% wzrostu w stosunku do tego samego okresu 2015 roku. Na drugiej pozycji uplasowała się Corsa z wynikiem 5 640 egzemplarzy, trzecie miejsce zajęła Mokka, 3 740 sztuk, której nowa generacja właśnie zadebiutowała w krajowych salonach dealerskich.

„Dzięki bardzo dobrej ofercie produktowej konsekwentnie utrzymujemy stabilny wzrost sprzedaży. Świetny wynik ostatniego miesiąca sprawił, że w październiku Opel znalazł się w pierwszej trójce najbardziej popularnych marek w Polsce.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland – „Właśnie wystartowaliśmy z ofertą wyprzedażową oraz wprowadziliśmy na rynek dwa nowe modele – Mokkę X oraz Zafirę. Liczymy na bardzo dobrą końcówkę roku.” – dodał Mieczkowski.

Z myślą o klientach poszukujących okazji Opel już rozpoczął kampanię wyprzedażową „THE BEST OF OPEL”[2] z atrakcyjną ofertą na swoje modele. Wśród wyprzedażowych okazji znajdziemy m.in. miejską Corsę w cenie od 37 600 zł. Decydując się na Insignię możemy zyskać nawet do 16 000 zł na wybranych pakietach wyposażenia. Pozostałe modele są dostępne w równie atrakcyjnych ofertach.

Natomiast dla przedsiębiorców Opel uruchomił nową formę finansowania wybranych modeli – program Opel Drive Plan[2]. Przykładowo bestseller marki – nowa Astra z bogatym wyposażeniem dostępna jest już od 612 zł netto miesięcznie. Ta wyjątkowo niska miesięczna rata oferowana jest w połączeniu z elastycznym czasem trwania umowy i niską 10% opłatą wstępną oraz pełnym pakietem serwisowym w całym okresie użytkowania. Po 3 latach użytkowania klient wymienia samochód na nowy.

Informacja jest ważna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna oraz szczegółowe informacje na temat modeli oraz programów finansowych są dostępne na stronie marki Opel oraz u Autoryzowanych Dystrybutorów. Niektóre wersje, elementy wyposażenia lub usługi mogą być dostępne wyłącznie na wybranych rynkach lub za dodatkową opłatą.




[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP
[2] Szczegółowa informacja na temat warunków oferty wyprzedażowej THE BEST OF OPEL oraz programu Opel Drive Plan i modeli oferowanych w jego ramach dostępna jest na stronie www.opel.pl 


tagi: Opel , sprzedaż , wyniki ,