Nowa strona internetowa marki zabiera konsumentów w podróż w czasie – od lat 60-tych do obecnych. Na przestrzeni minionych lat wiele się zmieniło, jednak Ketchup Włocławek wciąż pozostaje ten sam. Podczas podróży przez minione dekady użytkownicy poznają historię jego oryginalnego smaku.
Dopracowana w każdym detalu rycinowa grafika, funkcjonalność, łatwa nawigacja – tym właśnie wyróżnia się nowa strona internetowa marki Włocławek, stworzona we współpracy z agencją interaktywną Mint Media. Strona Włocławka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami projektowania stron, a poprzez unikalną rycinową stylistykę graficzną nawiązuje do tradycyjnego charakteru marki. Modułowy podział głównego menu pozwala na proste i intuicyjne poruszanie się po stronie, która dopasowuje się do ekranu urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik. Gwarantuje to komfortowe przeglądanie treści nie tylko na ekranie komputera, ale również na tablecie czy smartfonie.
Na nowej stronie internetowej marki znajdziemy informacje produktowe, najświeższe aktualności oraz formularz kontaktowy. Umożliwia ona także szybkie przejście na facebookowy profil Włocławka.
To będzie kultowa historia…
Podróż w czasie z Włocławkiem na: www.wloclawekketchup.pl
Agencja odpowiedzialna za projekt strony: Mint Media
Zachęcamy też do śledzenia Włocławkowego Facebooka: Fb.com/Wloclawekketchup
tagi: strona internetowa , ketchup Włocławek ,
Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi tego...
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group osiągnęła 29,6 mln...
Wszystko o KSeF...
Dane z trzech różnych rejestrów wskazują na to, że na...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...