Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w październiku o ok. 11,3 %
Piątek, 04 listopada 2016
Sieć Stokrotka, należąca do giełdowej Emperii Holding, odnotowała wzrost sprzedaży towarów o około 11,3 % w październiku i wyniosła 202 mln zł - poinformowała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1.912 mln zł, czyli wzrosły 20,6 proc. rdr. Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4 proc.
W październiku Stokrotka otworzyła trzy nowe placówki handlowe. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 171,7 tys. m kw.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.