Z rynku FMCG

Hochland włączy się w 25. Finał WOŚP

Środa, 02 listopada 2016
Już 15. stycznia 2017 r. po raz kolejny zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Hochland zaangażował się w akcję, pomagając w ogólnopolskim zbieraniu środków dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Już wkrótce w Polskę wyruszy foodtruck sprzedający kanapki z serami Hochland. Dochód ze sprzedaży kanapek przekazany zostanie Fundacji WOŚP. Na opakowaniach serów Hochland „Na Gorąco” znajdzie się logo Orkiestry.
Serowy foodtruck Hochland będzie odwiedzać miasta w całej Polsce. W jesienno-zimowym otoczeniu, podczas imprez i koncertów, w kurortach zimowych i na stokach narciarskich serwowane będą kanapki z serkami Hochland „Na gorąco!”, ale także pozostałymi serami topionymi i żółtymi z portfolio Hochland. Wszysycy fani, którzy kupią wyśmienite przekąsk z foodtrucka przyczynią się do wsparcia Fundacji WOŚP. Szczegóły na profilu FB „Hochland - To jest pyszne!”.

Gorące wsparcie Hochland nie może odbyć się bez serów „Na gorąco!”. Te wyjątkowo smaczne sery do zapiekania z pewnością trafią w gusta wszystkich uczestników zaplanowanych imprez i koncertów. Pyszne plastry oraz duża ilość dodatków sprawiają, że Hochland „Na gorąco!” mają intensywny zapach i bogaty smak. Jeden plaster wystarczy, żeby przygotować wyrazistego i smacznego tosta zaledwie w kilka minut! Linia produktów jest dostępna w urozmaiconych,  popularnych i lubianych wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.

Produkty z oferty Hochland zawsze były i pozostają blisko konsumentów. Towarzyszą im na co dzień, pomagają szybko przygotować pyszne posiłki i są wszędzie tam, gdzie dzieje się coś inspirującego i dobrego! Dlatego dzięki plastrom „Na gorąco!” oraz akcji z foodtruckiem – łącząc przyjemne z pożytecznym – Hochland w oryginalny sposób wesprze 25. Finał WOŚP.  Pieniądze zbierane podczas Finału zostaną przeznaczone na zakup urządzeń medycznych dla oddziałów ogólnopediatrycznych oraz zapewnienie godnej opieki medycznej seniorów.

Zaangażowanie Hochland w 25. Finał WOŚP będzie komunikowane w całej Polsce. Na opakowaniach serków Hochland "Na gorąco!" pojawią się specjalne oznaczenia z charakterystycznym logo Fundacji. Oprócz tego, w listopadzie w prasie branżowej zaplanowano  kampanię reklamową, a następnie przewidziana jest kampania w telewizji, prasie, kinie, internecie, komunikacja POS oraz działania PR.

Za kreację odpowiada Just, za produkcję spotu Grasp Group, zakupem mediów zajęły się Zenith, Grasp Group i Media Republic, projekt foodtrucka prowadzi K&Y, a działania PR koordynuje Quality PR.



tagi: Hochland , Finał WOŚP , Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy ,