Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Bez cienia wątpliwości można stwierdzić, iż Starka jest tą najbardziej poszukiwaną spośród wszystkich polskich wódek. Po kilku latach od upadłości szczecińskiego Polmosu, jedynego miejsca w Polsce, gdzie była produkowana, legendarny trunek powrócił. Starka trafiła na rynek w nowej odsłonie - z nowym znakiem firmowym, dedykowaną etykietą oraz w oryginalnej butelce.
Zapewne nie tylko rodowici szczecinianie, ale i wszyscy wielbiciele wyjątkowych alkoholi słyszeli o Starce. Trunek ten był znany i produkowany również w Rosji i na Litwie. Niegdyś, zgodnie z naszą szlachecką tradycją, z okazji narodzin syna, rytualnie zakopywano w ziemi beczkę z alkoholem żytnim po to, aby po wielu latach wznosić nim toasty na weselu tegoż potomka.
Ze względu na swoją złocistobrązową barwę, Starka często określana jest mianem "polskiej whisky". Jednak tak naprawdę Starka jest okowitą, czyli wódką starzoną w dębowych beczkach, w kolorze whisky, wytwarzaną ze spirytusu otrzymanego po fermentacji żyta z dodatkiem liści lipy lub jabłoni. Ten słynny trunek z dawnego Polmosu Szczecin, w nowej i nietypowej kwadratowej butelce, opatrzonej zupełnie nową etykietą, wrócił na salony i trafił w limitowanej edycji na sklepowe półki - najpierw rocznik '18, a następnie rocznik '30.
W Agencji Kreatywnej 29 Colors ze Szczecina od ponad roku trwały prace nad stworzeniem nowej identyfikacji wizualnej tej prawdziwej legendy wśród alkoholi. Owocem współpracy z zarządem Szczecińskiej Fabryki Wódek "Starka" jest m. in. całkowicie nowy design etykiety. Mając na uwadze, że jest to marka zdecydowanie ze sfery premium, postawiono na prostą i elegancką formę, w stonowanej kolorystyce. Na każdej butelce Starki '18 widnieje zatem biała etykieta w szare pasy z czarną literą S (nowym znakiem trunku), znakiem wodnym wskazującym na rocznik oraz indywidualnym numerem.
Podobnie wygląda trzydziestoletnia Starka Banquet. Tutaj również postawiono na minimalizm, wysoką estetykę i nowoczesność, aczkolwiek z nutą tradycji. Z uwagi na to, że jest to dojrzalszy, jeszcze bardziej szlachetny rocznik, zdecydowano się na kolorystykę w odcieniach beżu, inspirowaną wiekowym papierem i fotografiami. Dla podkreślenia korzeni i tradycji Starki, na tyle etykiety widnieje grafika beczki z dawnym logo trunku oraz datą jej napełnienia - to najdłużej leżakująca w piwnicach zakładu beczka, która stanowi prawdziwą perłą wśród pozostałych zbiorów.
Załączone wizualizacje ukazują jak prezentują się te dwie serie Starki - osiemnasto i trzydziestoletnia - przygotowane graficznie przez Agencję Kreatywną 29 Colors ze Szczecina.
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.