Z rynku FMCG

PepsiCo zwycięzcą badania satysfakcji współpracy według sieci handlowych w Polsce

Poniedziałek, 24 października 2016
Firma PepsiCo została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2016 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych*.
Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

„Niezmiernie cieszymy się z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2016, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Bardzo dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo do ich potrzeb oraz wysoką jakość naszej obsługi. Przyznane wyróżnienie zdecydowanie motywuje nas do dalszej pracy” – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set, PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę pod względem relacji biznesowych, personelu, rozwoju kategorii oraz łańcucha dostaw. Sieci handlowe wysoko oceniły także działania promocyjne prowadzone przez PepsiCo w punktach sprzedaży oraz marketing skierowany do konsumentów.




*W badaniu firmy FMCG były oceniane przez następujące sieci handlowe: Auchan, Biedronka, Carrefour,Drogerie Natura, Eurocash, Hebe, Intermarche, Makro, Piotr i Paweł, Rossmann, Selgros Cash&Carry, Tesco, Żabka.


tagi: PepsiCo , badanie , sieci handlowe , Advantage Group ,