Kampanie i Promocje

Kampania marki Fithia pod hasłem „Smak Wyzwolony”

Piątek, 14 października 2016
Do końca grudnia 2016 r. potrwa kampania promocyjna marki Fithia pod hasłem „Smak Wyzwolony”. Fithia to odpowiedź na trendy konsumenckie w obszarze tzw. „kuchennego smart”. W skład linii wchodzą trzy produkty do smarowania z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno (z pestek dyni, lnianym oraz słonecznikowym). Ofertę uzupełniają trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego, z dodatkiem oleju z pestek dyni i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin.
Kampania wspierająca launch  nowej marki z portfolio Bielmar, oparta jest o działania w Internecie (w tym social media) i w prasie o tematyce poradnikowej oraz lifestylowej.


tagi: Fithia , Smak Wyzwolony , kampania marki ,