Bielenda rozpoczęła działania reklamowe z udziałem drugiej, obok Edyty Olszówki, ambasadorki marki – Natalii Zasępy. To zwyciężczyni konkursu, przeprowadzonego za pośrednictwem profilu Instagram, w którym spośród ponad 1500 zgłoszeń, wybrano nową twarz kosmetyków Bielenda. Jej rolą będzie rekomendacja produktów skierowanych do młodych konsumentów. „Już od dłuższego czasu wykorzystujemy potencjał marketingowy mediów społecznościowych, mając świadomość ich znaczenia i specyfiki w promocji oraz w komunikacji z młodymi konsumentami.
W kampanii z udziałem Natalii Zasępy, chcemy silnie zaakcentować naszą aktywność marketingową w sieci oraz zwiększyć korzyści wynikające z synergii owned, paid i earned mediów – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, Dyrektor Marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.