Kategorie produktów

Wystartowała #nowakampania Bielendy

Piątek, 14 października 2016 HURT & DETAL Nr 10/128. Październik 2016
Bielenda rozpoczęła działania reklamowe z udziałem drugiej, obok Edyty Olszówki, ambasadorki marki – Natalii Zasępy. To zwyciężczyni konkursu, przeprowadzonego za pośrednictwem profilu Instagram, w którym spośród ponad 1500 zgłoszeń, wybrano nową twarz kosmetyków Bielenda. Jej rolą będzie rekomendacja produktów skierowanych do młodych konsumentów. „Już od dłuższego czasu wykorzystujemy potencjał marketingowy mediów społecznościowych, mając świadomość ich znaczenia i specyfiki w promocji oraz w komunikacji z młodymi konsumentami.
W kampanii z udziałem Natalii Zasępy, chcemy silnie zaakcentować naszą aktywność marketingową w sieci oraz zwiększyć korzyści wynikające z synergii owned, paid i earned mediów – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, Dyrektor Marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.


tagi: Bielenda , #nowakampania , kosmetyki ,