Z rynku FMCG

Zagraniczne marki coraz chętniej stawiają na lokalne ambasadorki

Piątek, 14 października 2016 HURT & DETAL Nr 10/128. Październik 2016
Przybywa firm, które coraz chętniej decydują się na współpracę w Polsce z lokalnymi ambasadorkami.
Największym transferem tego roku było zaangażowanie Grażyny Torbickiej do współpracy reklamowej przez kolejne dwa lata z marką L’Oréal Paris. We wrześniu o nowym kontrakcie poinformowała inna francuska firma – L’Occitane. Producent podkreśla, że Polska to jeden z nielicznych krajów, w których L’Occitane en Provence ma swoje lokalne ambasadorki reklamowe. Polską ambasadorką została Roma Gąsiorowska. Również we wrześniu poznaliśmy nową ambasadorkę Oriflame – Annę Dereszowską.


tagi: L’Oréal Paris , Grażyna Torbicka , L’Occitane , Oriflame , Anna Dereszowska ,