„Polityka" w numerze z 2 grudnia 2008 roku opublikowała obszerny ranking największych sieci handlowych. Przygotowany ranking uwzględnia również supermarkety. Intermarché uplasowało się na pierwszym miejscu w swoim segmencie otrzymując najwyższe noty za niskie ceny oraz jakość obsługi.
Intermarché to supermarkety spożywcze o średniej powierzchni 1000 m2, które oferują około 15.000 artykułów, w tym m.in. produkty marek własnych w atrakcyjnych cenach. Wysoką jakość marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500 artykułów o wyjątkowej jakości. Obecnie sieć Intermarché liczy 131 supermarketów.
tagi: Intermarche ,
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...