Innowacyjny mechanizm aukcji internetowych oraz tradycyjny program lojalnościowy to kluczowe elementy promocji przygotowanej przez Albedo Marketing dla firmy ICT Poland, właściciela marki Foxy. Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę czwartej edycji promocji B2B, skierowanej do właścicieli i osób zarządzających małymi sklepami detalicznymi. Jej celem jest wsparcie sprzedaży produktów Foxy i lojalizacja klientów firmy ICT.
Przygotowując mechanizm promocji chcieliśmy zaproponować jej uczestnikom coś więcej niż tylko prosty mechanizm wymiany punktów na nagrody – mówi Marta Wenzel, Senior Account Manager Albedo Marketing. Stąd pomysł na unikalną, budzącą emocje aukcję internetową, w której gra toczyć się będzie o wyjątkowo atrakcyjne nagrody – dodaje.
Za każde zatowarowanie produktami marki Foxy właściciel lub kierownik sklepu otrzymywać będzie punkty. Dodatkowo premiowane będzie zaopatrzenie półek w papier toaletowy i chusteczki higieniczne, na których producent szczególnie koncentruje wsparcie sprzedaży. Punkty będzie można na bieżąco wymieniać na dopasowane do grupy celowej nagrody z katalogu lub wykorzystać je w comiesięcznych aukcjach online.
W trakcie kampanii odbędą się cztery tematyczne licytacje: „Światowa moda”, w której nagrodami będą akcesoria światowych projektantów i naszyjnik z diamentami firmy Apart; „Oblicza Piękna” – do wygrania m. in. voucher do perfumerii Sephora, zestaw do makijażu Dior i sprzęt do stylizacji włosów Remington; „Dom jak marzenie” z nagrodami w postaci robota sprzątającego Roomba, telewizora LED TV Samsung i innych oraz „Rozrywka w Twoim stylu” – tu stawką będą m. in. aparat Nikon D5300 i laptop Lenovo Yoga.
Promocja rozpocznie się 18 października 2016 i potrwa do 17 lutego 2017 roku. Więcej informacji o kampanii, aukcjach i nagrodach dostępnych jest po zalogowaniu na stronie internetowej
www.foxyprogram.pl