Trzy pytania do Joanny Mizery, Marketing Managera w Z.P.S. „Jamar” Szczepaniak kieruje Monika Kociubińska.
Jak do świąt przygotowuje się firma JAMAR, jakie produkty będą polecane na ten okres?
Okres świąt Bożego Narodzenia to czas, w którym na naszych stołach królują tradycyjne, polskie potrawy. Nie wyobrażamy sobie przecież Wigilii bez barszczu czerwonego czy świątecznych wypieków, np. w postaci pierników, kruchych ciasteczek. Dlatego też JAMAR na ten czas poleca przede wszystkim takie produkty jak: koncentrat barszczu czerwonego, powidła, dżemy czy mieszanki warzywne. Dzięki nim świąteczne potrawy staną się jeszcze bardziej aromatyczne, a ich smak na długo pozostanie w pamięci wszystkich zaproszonych do świątecznego stołu gości.
Jaki jest sposób firmy JAMAR na konkurencyjną ofertę na rynku w okresie świątecznym?
Produkty JAMAR wyróżniają się jakością, smakiem oraz doskonałą relacją ceny do jakości, dzięki czemu konsumenci je doceniają. Powstają one wyłącznie na bazie najwyższej jakości warzyw z polskich upraw. Dbając o klienta, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku, dlatego też w bożonarodzeniowej ofercie stawiamy na produkty uniwersalne, takie jak: warzywa w puszkach i słoikach, dżemy, powidła, które ułatwią okres świątecznych przygotowań i pomogą w szybkim czasie przygotować pyszne posiłki dla całej rodziny. Nasze produkty są idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy przy wyborze kierują się nie tylko doskonałym smakiem, ale też atrakcyjną ceną.
Jak właściwie wyeksponować produkty z polecanych przez Państwa kategorii w okresie przedświątecznym?
Polacy średnio przeznaczają około 500 zł na zakupy dedykowane produktom niezbędnym do stworzenia świątecznych potraw. Aby wyjść naprzeciw potrzebom klienta, należy przygotować sklep na bum zakupowy m.in. poprzez ofertę promocji i dostępności świątecznych artykułów – lepiej mieć za dużo niż za mało. Dotyczy to szczególnie branży spożywczej, dlatego nasze produkty takie jak: kukurydza, groszek, fasola biała i czerwona, posiadają długi termin przydatności.
Oferta świąteczna producentów pojawia się w październiku – w tym czasie posiadamy już propozycje rabatów oraz dodatkowych miejsc ekspozycyjnych (np. standów). Kolejnym elementem, na który należy zwrócić uwagę jest ułożenie produktów eksponowanych według zasady komplementarności – mieszanki warzywne przy majonezach, marmolada i powidła przy dodatkach do ciast, itp. Pełna oferta produktów na półkach sklepowych dostępna będzie już od listopada. Nasi przedstawiciele chętnie przedstawią ich pełną listę i doradzą jak skutecznie je wyeksponować.