Wiadomości

Trzecia edycja Private Label Show w Lublinie

Czwartek, 06 października 2016
W listopadzie 2016 roku (22-23 XI), na terenie Targów Lublin, zostanie zorganizowana trzecia edycja Private Label Show, czyli nowoczesnych targów business to business dedykowanych profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.
Rozwiń swój biznes

Targi są organizowane z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają produkcję w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food). Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

Nowoczesny handel

Na targach obecni będą decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna.

Perspektywy rozwoju

Produkty marki własnej odnotowują znakomite wyniki sprzedaży i zyskują kolejne udziały rynkowe. Poniżej znajdują się przykłady krajów, gdzie marki własne realizują największe wolumeny sprzedaży:

Szwajcaria 52,8%
Hiszpania 50,8%
Wielka Brytania 45,3%
Portugalia 43,5%
Niemcy 41,9%

W Polsce udział wolumenowy produktów private label w rynku handlu nowoczesnego wynosi 30% i cały czas rośnie, aczkolwiek nadal dzieli nas spory dystans do liderów. Czas to zmienić!



źródło: plshow.pl








tagi: Private Label Show , Lublin ,