W listopadzie 2016 roku (22-23 XI), na terenie Targów Lublin, zostanie zorganizowana trzecia edycja Private Label Show, czyli nowoczesnych targów business to business dedykowanych profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.
Rozwiń swój biznes
Targi są organizowane z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają produkcję w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food). Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.
Nowoczesny handel
Na targach obecni będą decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna.
Perspektywy rozwoju
Produkty marki własnej odnotowują znakomite wyniki sprzedaży i zyskują kolejne udziały rynkowe. Poniżej znajdują się przykłady krajów, gdzie marki własne realizują największe wolumeny sprzedaży:
Szwajcaria 52,8% Hiszpania 50,8% Wielka Brytania 45,3% Portugalia 43,5% Niemcy 41,9%
W Polsce udział wolumenowy produktów private label w rynku handlu nowoczesnego wynosi 30% i cały czas rośnie, aczkolwiek nadal dzieli nas spory dystans do liderów. Czas to zmienić!
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.